obey-robots.txt
19 Juni 2018, 18:24
Navigatie
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:19
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

10 juli 2013, 11:29
ook al nieuw hier Smile hoe gaat het hier met Sport1 ?? kun je ook afzonderlijke wedstrijden bestellen ??

19 mei 2013, 21:40
nieuw hier,.. en sinds het nieuwe modem wat DNS problemen wat hulp nodig.. Smile

23 oktober 2012, 11:00
test
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
ZeelandNet Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij ZeelandNet.
 Onderwerp afdrukken

Ik kan niet meer in mijn modum/router

Addicted2Bass
Goedendag,

Ik heb een probleem met inloggen op de Cisco EPC3925 die een monteur van zeelandnet heeft komen aansluiten paar maanden geleden,
Ik had die dag inlog aangemaakt en zelf ook duidelijk opgeschreven, maar door wat wijzigingen hier, en de DNS server van zeelandnet zelf die niet vlekkenloos werkt
Zou ik eigenlijk een alternative server in willen stellen, dus ik voerde de gegevens in.. krijg ik in rode letters: invalid username or password
Ik gaan googlen, kwam ik uit op dat ik hem moest resetten naar fabrieksinstellingen.. Ik heb dat vervolgens gedaan, kwam ik de standaard inlog tegen: beheer, zeelandnet
Daar loop ik stuk want die werken niet, ook admin, password werkt niet, ik kom er gewoon niet in, dus ik hoop dat iemand hier een oplossing heeft!

Groet, Marco

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik kan niet meer in mijn modum/router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Portal van Zeelandnet doet het niet (Sony TV) Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie 1 13 juni 2015, 22:08
DNS problemen met nieuw router/modem Cisco EPC3925 Eigen netwerk 14 11 oktober 2014, 12:36
WiFi werkt niet goed op mobiel WiFi 7 27 juli 2013, 16:33
[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen! Helpdesk 1 11 februari 2010, 19:03
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Tevreden met ZeelandNet?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met ZeelandNet? Ja 62% [18 stemmen]
62% [18 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met ZeelandNet? Nee 38% [11 stemmen]
38% [11 stemmen]

Stemmen: 29