obey-robots.txt
23 April 2018, 01:40
Navigatie
Steun ons
Youfone TV
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
ZeelandNet Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Iemand ervaring met foutmelding E19-4 ?

2koningen
Nu 3 weken abo bij Zeelandnet, All in one premium.
Digitaal HD TV werkte goed tot gisteren, NL, 1, 2, 3 ok
Alle commerciele zenders, Belgie, BBC etc foutmelding: E19-4 geen toegang
Helpdesk advies : fabrieksinstellingen resetten uitgevoerd, probleem blijft bestaan.
Helpdesk verwijst probleem naar een andere afdeling maar die hebben het druk en kunnen pas over ongeveer 10 dagen de zaak bekijken.
ben ik niet blij mee.
Betaal gewoon iedere maand.
Slechte service!
 
Deltawerken
Kan het zijn dat je als nieuwe klant als teaser alle tv pakketten hebt gekregen. De pakketten die niet in je betaalde abonnement vallen geven dan na de proef periode een E 19 melding.

Zoek dus uit of het of de zenders met de E19 melding in je betaalde pakket horen.

Bij ziggo kun je via de website bij je eigen instellingen een "herstel" procedure doen die mogelijk je probeem oplost.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Of dit bij ZeelandNet hetzelfde werkt weet ik niet.

Betekenis E19 bij Ziggo: Ik heb een E19 melding op mijn TV, wat betekent dat?

Hoor graag van je als het gelukt is.
Delta

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
2koningen
Het abonnement bij ZeelandNet All in 1 premium heeft TV standaard met ruim 50 digitale- en 15 HD zenders, dus de zenders zoals RTL4 horen gewoon in het standaard pakket.

Ik heb geen persoonlijke pagina kunnen vinden waar ik de smartcard kan resetten.
De dames bij de helpdesk hebben dit tot 2 keer toe gedaan maar het had geen effect.
Ik weet dat er in de techniek dingen verkeerd gaan, maar een organisatie zoals Zeelandnet behoort problemen van zijn klanten direct op te lossen en niet na 10 dagen. Daar baal ik het nog het meeste van.
 
Anonieme Gebruiker
Heb je al een bevestigingsbrief ontvangen dat de smartcard is geregistreerd? Zodra je de smartcard in de decoder stopt, heb je 10 dagen om te registreren. Daarna gaat het beeld op zwart. Na registratie krijg je voor zover ik weet weer 10 dagen alle zenders ongeacht de gekozen betaalpakketten.
 
2koningen
Het antwoord weet ik sinds afgelopen zaterdag!
Ik ben uiteindelijk met de smart card naar de leverancier geweest.
Bij micro electronisch in Goes had ik de smart card gekocht.
Er zat in de doos een karretje met de smart card code. Die kaart moet je opsturen naar Delta en die registreren je da.
Ipv opsturen had ik het nummer doorgebeld, dat kan ook.
Om een lang verhaal wat korter te maken, omdat de code van de kaart bij micro electro niet voorkwam waren ze zo slim om de code op de smart card te vergelijken met die op het kaartje dat opgestuurd moet worden. Wat bleek nu de codes waren verschillend!!
In de winkel is de zaak nog rechtgezet, prima service van die winkel.
Niet van Delta want die zeggen doodleuk wij hebben niks fout gedaan.

Dat was het dus, alles werkt nu eindelijk
 
Anonieme Gebruiker
het klopt natuurlijk niet dat de smartcard en de registratiekaart niet overeenkomen. Maakte in jou geval ook niet uit omdat je de registratie telefonisch hebt gedaan. Wellicht heeft de medewerker van delta een invoerfout gemaakt bij het inkloppen van het smartcardnummer. Dit had je natuurlijk kunnen controleren na ontvangt van de bevestigingsbrief. Dan was direct duidelijk dat kaartnummer op de kaart en degene gemeld op de ontvangstbevesting niet overeen kwamen. Ook hiervoor geld dat de medewerker het nummer op de smartcard had moeten vragen en deze had moeten vergelijken met het nummer wat in het systeem was vermeld.

Gelukkig is het allemaal goed gekomen dankzij M.E.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Iemand ervaring met foutmelding E19-4 ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Tevreden met ZeelandNet?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met ZeelandNet? Ja 62% [18 stemmen]
62% [18 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met ZeelandNet? Nee 38% [11 stemmen]
38% [11 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21 aug 2009
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:19
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

10 juli 2013, 11:29
ook al nieuw hier Smile hoe gaat het hier met Sport1 ?? kun je ook afzonderlijke wedstrijden bestellen ??

19 mei 2013, 21:40
nieuw hier,.. en sinds het nieuwe modem wat DNS problemen wat hulp nodig.. Smile

23 oktober 2012, 11:00
test