obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
probleem met WRL-4000 N300 X4 van Sitecom
Kris10
sinds een week of 3 is internet bij ons regelmatig gestoord en verschijnt de melding Pagina kan niet worden weergegeven.
Volgens de helpdesk van Zeelandnet ligt dat aan onze Sitecom draadloze router. Ze zouden al vele klachten hebben ontvangen. Op hun advies de router maar afgekoppeld en de kabel direct met de pc verbonden. Maar nu hebben we op de laptop en gsm natuurlijk geen internet verbinding meer. kunnen ook niet printen.
Wie kent dit probleem en heeft er een oplossing voor???
 
Deltawerken
Draadloos is minder stabiel dan bedraad. Mogelijk zit er op het draadloze kanaal (wifi) een sterk signaal van de buren die voor storing zorgt.

Met het progamma Google Search: Inssider kun je naar een vrij kanaal zoeken en daar je router op instellen.
Smile
 
Kris10
Bedankt voor de reactie, maar we hebben geen buren! daar kan het dus niet aan liggen.
 
Kris10
Het probleem is opgelost dankzij de snelle reactie van de klantenservice van Sitecom! Daar kan menig ander bedrijf een voorbeeld aan nemen.
Het verhaal van Zeelandnet dat je maar beter een ander modem kunt kopen had ik gelukkig niet opgevolgd.
 
Deltawerken
Wat was de oplossing?
Smile
 
Kris10
Ik heb de Sitecom Cloud Security uitgeschakeld. Daar had ik toch geen abonnement meer op.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'probleem met WRL-4000 N300 X4 van Sitecom', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie