obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en ZeelandNet? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
server staat geen relaying toe
Wouter
Ik wil graag een email versturen vanaf mijn iPhone met alleen 3g (Tele2). Geen WiFi bereik. Het email bericht wordt niet verstuurd omdat de zeelandnet server geen relaying toestaat.

Ik heb de uitgaande server poort geprobeerd te veranderen naar 587, maar na 20 minuten blijft de iphone nog steeds wachten op een reactie van de zeelandnet server. Ook heb ik naam en wachtwoord ingevuld voor de zeelandnet smtp server. Het helpt allemaal niet. Zeelandnet wil koste wat kost voorkomen dat een email verstuurd wordt vanaf een ander netwerk dan het eigen netwerk.

Hoe kan ik dit werkend krijgen?
 
Wouter
Naam en paswoord bij de uitgaande server waren kennelijk niet blijven staan omdat ik ook het poort adres had veranderd. Nu dus alleen naam en paswoord bij de uitgaande server ingevuld en het werkt.

Ik kan dus emails versturen vanaf andere netwerken
 
Deltawerken
Mooi dat je de oplossing gevonden hebt en deze ook gedeeld hebt. Bedankt.Thumbs Up
Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'server staat geen relaying toe', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Newsleecher krijgt geen verbinding Storing : 6 26 sep 2017
met macbook pro geen internet!!!! Eigen netwerk : 6 10 jul 2013
Advertentie