obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over ZeelandNet? Post hier je ZeelandNet klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
DNS Flushing op servers traag en backups van oude DNS caches worden teruggezet.
Xanderboom
Dames & Heren,

Misschien ben ik de enige maar ik gebruik een DNS voor mijn server die ik thuis draai. Mijn verbinding is dynamisch en ik moet af en toe na werkzaamheden met IP veranderingen het aanpassen (bij zeelandnet).
Dat is geen probleem, Behalve als het bij je provider ligt aan hoe vaak de DNS bij de provider geflushed word.

Vorige week heeft dit plaatsgevonden. Normaliter nooit een probleem maar op het moment worden onze DNS instellingen niet geflushed vanaf de servers bij zeelandnet.
Dan zult u misschien zeggen je weet niet dat het bij Zeelandnet ligt. Jawel dat weet ik aangezien mijn domein niet bij Zeelandnet staat als provider en mensen die willen verbinden wat niet via Zeelandnet gaat kunnen zonder problemen erbij. En vrienden/collega's/kennissen die bij zeelandnet zitten hebben allemaal exact hetzelfde probleem. Toevallig wel anders per locatie binnen Zeeland.

Helaas krijgen wij nu heel bizar een DNS flush met het juiste ip en de volgende dag weer de oude. Waarom?
Waarom zou je überhaupt een DNS cache terugzetten. Dat is de vraag die ik heb. En of dit asjeblieft zo snel mogelijk weer kan werken zoals vroeger en asjeblieft
Zeelandnet flush je DNS is vaker dan alleen om de 12 Uur. Om het uur moet prima gaan. En als je die flushed doe het dan over alle verdeel servers,
iedereen wilt natuurlijk wel op hetzelfde kunnen verbinden en niet verschil per locatie.

Dank u.
enjin-569656-13575852421274167592-gray
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DNS Flushing op servers traag en backups van oude DNS caches worden teruggezet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Traag internet door WK Voetbal live streaming Algemeen : 1 05 jun 2010
Advertentie