obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Humax 9200C
wallia
Hierbij een vraagje, het gaat over de settopbox Humax 9200C, die ik nu gebruik bij Ziggo (woon in Capelle a/d IJssel). Vanaf februari gebruik ik deze Humax niet meer en nu wil mijn zwager, die in Zeeland woont (en ZeelandNet heeft), deze recorder overnemen. Is dit toestel echter te gebruiken voor ZeelandNet? Graag uw advies!
 
magicwizz

Quote

wallia schreef:
Hierbij een vraagje, het gaat over de settopbox Humax 9200C, die ik nu gebruik bij Ziggo (woon in Capelle a/d IJssel). Vanaf februari gebruik ik deze Humax niet meer en nu wil mijn zwager, die in Zeeland woont (en ZeelandNet heeft), deze recorder overnemen. Is dit toestel echter te gebruiken voor ZeelandNet? Graag uw advies!


Dit apparaat is te gebruiken in het zeelandnet gebied. Eventueel kan ik je ook de instellingen doorgeven om de ontvanger in te stellen Smile
 
wallia
OK, bedankt voor je reactie !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Humax 9200C', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax idhr 5200c - interactieve tv zeelandnet Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 6 03 feb 2014
Advertentie