obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
ZeelandNet-abonnees kunnen de films bekijken via de Interactieve TV-dienst. Via On Demand, waarbij men per film betaalt, kan men kiezen uit een ruime selectie.
 Onderwerp afdrukken
Portaal van zeeland
jwille
Ik heb een nieuwe Ziggo goedgekeurde smart tv met CI+ module aangeschaft.
Alle zenders zijn geinstalleerd zonder problemen, echter 1 probleem kanaal 12 (interactief kanaal voor Portaal van Zeeland) schakelt niet naar de interactieve mode. Als ik nu de CI+ module van mijn tv verwijderd dan krijg ik het interactieve scherm wel te zien en kan ik daar ook gewoon gebruik van maken. Maar dan moet je elke keer de CI+ module weer in de tv steken om de andere abonnementskanalen te kunnen ontvangen. Volgens mij kan dit niet de bedoeling zijn en moet kanaal 12 ook werken met de module in de TV. Module reeds omgeruild en Delta diverse keren benaderd, zonder resultaat.
 
Deltawerken
De CI+ module moet dan wel interactief aankunnen. Met andere zenders/kanalen kun je wel interactief werken met die CI+ module?

Als je de CI+ module verwijderd, bedoel je dan dat je via een aparte interactieve ontvanger wel interactief kunt werken op het kanaal van de portaal van zeeland?
Smile
 
jwille
CI+ module pas aangeschaft SMIT CI+ Interactieve module v1.3 geschikt voor Ziggo, Delta enz.
Als ik interactief iets wil doen met kanaal 12, dan moet ik de module uit de tv trekken. Als de module er in blijft zitten dan krijg ik het beeld wat iedereen te zien krijgt, dus geen tegels van terugkieke, weer, enz.
Ik heb geen aparte ontvanger. Als ik klaar ben met kanaal 12 moet ik de module weer in de tv steken, anders kan ik de andere zenders niet ontvangen.
 
Deltawerken
Dan denk ik dat dat zeeland portaal ongecodeerd doorgegeven wordt net als nederland 1.

Even checken of ik je goed begrepen heb. Oók met CI+ module kun je het portaal kanaal van zeeland ontvangen, echter het interactieve gedeelte doet het niet.

Op http://www.zeelandnet.nl/abonnementen...ve-tv.html vind ik nog wel de volgende opmerking.

Quote

Met een Smart TV die HbbTV ondersteunt kunt u al gratis gebruik maken van de meeste functies* op het Portaal van Zeeland. U vindt het Portaal van Zeeland op digitale tv-kanaal 12.


Vraag is dus ondersteund je tv HbbTV?
Smile
 
jwille

Quote

Deltawerken schreef:

Dan denk ik dat dat zeeland portaal ongecodeerd doorgegeven wordt net als nederland 1.

Even checken of ik je goed begrepen heb. Oók met CI+ module kun je het portaal kanaal van zeeland ontvangen, echter het interactieve gedeelte doet het niet.

Op http://www.zeelandnet.nl/abonnementen...ve-tv.html vind ik nog wel de volgende opmerking.

Quote

Met een Smart TV die HbbTV ondersteunt kunt u al gratis gebruik maken van de meeste functies* op het Portaal van Zeeland. U vindt het Portaal van Zeeland op digitale tv-kanaal 12.


Vraag is dus ondersteund je tv HbbTV?


Mijn TV ondersteund HbbTV.
Met CI module in de TV doet het interactieve kanaal 12 het niet. Haal ik de module eruit werkt het interactieve gedeelte wel.
 
Deltawerken
Heb je al contact gehad met de helpdesk?
Smile
 
jwille

Quote

Deltawerken schreef:

Heb je al contact gehad met de helpdesk?
 
jwille
Jawel, 2 keer. Het laatste voorstel van Delta was een monteur te sturen, maar als ze dan zouden constateren dat het aan mij lag moest ik de onkosten betalen.
Dus eerst maar eens kijken of het forum een oplossing heeft.
 
Deltawerken
Geen oplossing maar nog wel wat leesvoer:


Quote

Kabelaars als UPC en Ziggo hoeven de technische standaard HbbTV voor interactieve televisie niet verplicht door te geven. Dat schrijft staatssecretaris Sander Dekker aan de Tweede Kamer. Een doorgifteverplichting van overheidswege zou ‘direct van invloed zijn op de marktverhoudingen’.

http://www.emerce.nl/nieuws/hbbtv-ver...-verplicht

Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Portaal van zeeland', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie