obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij ZeelandNet.
 Onderwerp afdrukken
Ik kan niet meer in mijn modum/router
Addicted2Bass
Goedendag,

Ik heb een probleem met inloggen op de Cisco EPC3925 die een monteur van zeelandnet heeft komen aansluiten paar maanden geleden,
Ik had die dag inlog aangemaakt en zelf ook duidelijk opgeschreven, maar door wat wijzigingen hier, en de DNS server van zeelandnet zelf die niet vlekkenloos werkt
Zou ik eigenlijk een alternative server in willen stellen, dus ik voerde de gegevens in.. krijg ik in rode letters: invalid username or password
Ik gaan googlen, kwam ik uit op dat ik hem moest resetten naar fabrieksinstellingen.. Ik heb dat vervolgens gedaan, kwam ik de standaard inlog tegen: beheer, zeelandnet
Daar loop ik stuk want die werken niet, ook admin, password werkt niet, ik kom er gewoon niet in, dus ik hoop dat iemand hier een oplossing heeft!

Groet, Marco
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik kan niet meer in mijn modum/router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Portal van Zeelandnet doet het niet (Sony TV) Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 1 13 jun 2015
DNS problemen met nieuw router/modem Cisco EPC3925 Eigen netwerk : 14 11 okt 2014
WiFi werkt niet goed op mobiel WiFi : 7 27 jul 2013
[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen! Helpdesk : 1 11 feb 2010
Advertentie