obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
WiFi werkt niet goed op mobiel
Nisejuh
Wij hebben wifi via zeelandnet, maar op onze telefoons werkt hij niet goed. Hij geeft steeds aan geen verbinding te hebben met onternet terwijl hij vol bereik aangeeft via Wi-Fi. Vaak moeten we ons mobiele netwerk aanzetten en als hij dan de pagina of wat dan ook geladen heeft kunnen we pas weer de WiFi aanzetten. Heel vervelend!! Iemand tips? Telefoons zijn beide een Samsung Galaxy S3.

Zou een versterker misschien helpen?
 
Deltawerken
Hier met een galaxy S plus ook dergelijke problemen. Bij mij heeft een firmware upgrade geholpen op de Samsung.
Smile
 
Nisejuh
Oké bedankt voor de reactie, maar wat is het een waar kan ik die vinden?
 
Deltawerken
Heb je Samsung Kies op je pc geinstalleerd? Zodra je je Samsung dan aansluit via de usb kabel en het programma Samsung Kies is opgestart geeft het prg wel een melding of er een update beschikbaar is.
Smile
 
Nisejuh
Ik heb updates gezocht via mijn telefoon en die waren er niet. Komt dat op hetzelfde neer? Anders probeer ik het alsnog via de pc.
 
Deltawerken
Nee dat moet echt via "Samsung Kies". Behalve voor firmware updates kun je ook backups maken van je mobiel en mappen etc. beheren.
Smile
 
Nisejuh
Oké dan gaan we dat ook proberen! Bedankt, ik laat weten of het gelukt is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WiFi werkt niet goed op mobiel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Portal van Zeelandnet doet het niet (Sony TV) Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 1 13 jun 2015
Wifi verbinding internet/radio valt vaak uit Algemeen : 7 11 mei 2014
Ik kan niet meer in mijn modum/router ZeelandNet kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 25 mrt 2014
D-link DIR-652 falende wifi Eigen netwerk : 4 06 aug 2013
Pilot Gratis WiFi op het Bellamypark in Vlissingen Nieuws van/over ZeelandNet : 1 14 feb 2012
Advertentie